Når jeg ser på Lerum sin nettside. Ser jeg en rød og hvit side. Noe som kan gå igjen fra logoen. Men rød er også ett veldig smart bruk av farge for Lerum også. Fargen rød og hvit er to friske farger uten å være for sterke, de er beroligende og er også to farger i det norske flagget. De med de nordlige fargene gjør produktet mer norsk og hjemlig. Det er også fargene til fruktene av de best selgende produktene Lerum bruker. Det er også bilder av gode saftige friske frukter. Det gir ett godt bilde for Lerums produkter, det virker som gode friske frukter som er ny plukket. Og dette passer til deres slagord ”ekte vare smaker best.”
Det er også bilder av produkter og en pris, som viser at de er gode til hva de gjør og viser litt oversikt over produktene. Det også ett gammelt bilde av to mennesker som poserer sammen, under bildet står det ”kvalitet gjennom fire generasjoner.” Noe som får de til å virke som en god gammelt merke, som har gode produkter som har vart lenge. Med tradisjonelle oppskrifter arvet fra familie.
På nettsiden er det også en liten snutt av en reklame til Lerum. I denne videoen viser de generasjonene som har vært i sogn. Der de viser ungdommer og eldre forente. Frisk frukt, sommer og sol, og glede. En meget koselig video som viser sogn på sine beste sider de siste fire generasjonene.
Nettsiden i seg selv, er en koselig side for Lerum. Det virker som den selger gode friske produkter fra de beste fruktene i landet. Og virker som en bedrift som bringer Norge sammen med syltetøy og saft.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar